Gepubliceerd op 22/03/25 – Een paar nuttige details met betrekking tot de antwoordkaart voor de aankondiging van de algemene vergadering van 2025.
De leden van het AFER Europe-contract hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen voor de algemene vergadering van hun vereniging, die op maandag 7 april in het Beaux-Arts-gebouw in Brussel wordt gehouden. Meer details en de agendapunten vindt u in AFER-brief nr. 28 (kliek hier).
1. Het document
Het bestaat uit twee te scheiden delen:
– de antwoordkaart: deze wordt gebruikt om uw wensen aan te geven, ook op de achterkant.
– de oproeping: deze moet u meenemen als u naar de AV komt.
– de oproeping: deze moet u meenemen als u naar de AV komt.
2. Aanwezigheid
Als u van plan bent om persoonlijk te komen, vink dan alleen het vakje “Ik zal aanwezig zijn” aan.
Als u niet van plan bent om aanwezig te zijn, kunt u een gevolmachtigde aanwijzen. Vink in dat geval het vakje “Ik zal niet aanwezig zijn” aan en vul het volmachtformulier hieronder in.
Vergeet in beide gevallen niet om :
– plaats en datum in de rechterhoek aan te geven. Alleen ondertekenen als u een volmacht geeft.
– uw stembiljet terug te sturen zoals aangegeven in punt 3 hieronder.
– uw stembiljet terug te sturen zoals aangegeven in punt 3 hieronder.
U hebt geen familieleden die lid zijn van Afer Europe + en u wenst toch de voorgelegde resoluties goed te keuren dan kan dit door geen naam van een gevolmachtigde in te vullen, maar deze volmacht moet wel ondertekend zijn, zo niet is uw volmachtig ongeldig.
3. Hoe stuur ik mijn stembiljet in?
U kunt (vóór 28 maart) :
– het per post opsturen (AFER Europe + , Louizalaan 523 – 1050 Brussel)
– of de antwoordkaart scannen en opsturen naar president@afer-europe.com
– of de antwoordkaart scannen en opsturen naar president@afer-europe.com
OPGELET: als u het document scant, kunt u dit in Z/W of in kleur doen, maar zorg ervoor dat het perfect leesbaar is!